Shop Mobile More Submit  Join Login
MLP 4koma 53 by shepherd0821 MLP 4koma 53 by shepherd0821
Thanks for Translation by :icontnbi:, adjust by :iconkittizak: ,proofreading by :iconleotheyardiechick: .
Add a Comment:
 
:iconzebraqueen098:
zebraqueen098 Featured By Owner Mar 8, 2015  Hobbyist Artist
What Thing To Say To Cheerilee  "GET LAID"
Reply
:iconkeradi01:
Keradi01 Featured By Owner Apr 12, 2015
What do you think she's trying to do?
Reply
:iconzebraqueen098:
zebraqueen098 Featured By Owner Apr 12, 2015  Hobbyist Artist
You are absolutely right
Reply
:icongumballcariedarwin:
gumballcariedarwin Featured By Owner Jan 30, 2015
that spike and AJ`s Dog part is hilarious.
Reply
:iconghanzza:
Ghanzza Featured By Owner Mar 10, 2015
Winona
Reply
:icongumballcariedarwin:
gumballcariedarwin Featured By Owner Apr 30, 2015
thats it.
Reply
:iconnightmarezv:
NightmareZV Featured By Owner Jan 13, 2015
Cheerilee needs "it" so bad, huh? XD
Reply
:iconthegreatrouge:
thegreatrouge Featured By Owner Nov 13, 2014  Student Interface Designer
i don't think that cheerilee just want's a hug
Reply
:iconeboy4190:
Eboy4190 Featured By Owner Dec 26, 2014
The hug is her window of opportunity Them eyebrows 
Reply
:iconwhitelynx57:
WhiteLynx57 Featured By Owner Jul 3, 2014
There are some things Luna will never be able to unsee...
Reply
:iconxluferx:
XLUFERX Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Traditional Artist
OMG CHERILEE!!!!
Reply
:iconsuperlink1425:
superlink1425 Featured By Owner May 19, 2014  Student Artist
XD SPICK!
Reply
:iconshaoron:
shaoron Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
Cheerilee scares me...
Reply
:iconexmedal:
ExMedal Featured By Owner May 7, 2014  Student
NO BAD DOG BAD!!!
Reply
:iconmisgiovisdoo:
MisGiovisdoo Featured By Owner May 6, 2014
._. miss Cheerilee
¬¬
Reply
:iconsilverwolfygirl2:
silverwolfygirl2 Featured By Owner May 4, 2014
omg is that Gilda? She looks so freaking dark and badass!!! :wow:
Reply
:iconkigcasey:
KigCasey Featured By Owner May 3, 2014
Can't stop giggling at how adorable Twilight is in the top left panel! (><)
Reply
:iconcaballero-nocturno:
caballero-nocturno Featured By Owner May 2, 2014
LOL!
Reply
:iconjdunk1971:
JDunk1971 Featured By Owner May 2, 2014
I like your version of Gilda.
Reply
:iconzalleus:
Zalleus Featured By Owner May 1, 2014
Yeah Spike, inter-species infatuation ain't so pleasant on the other side, is it!
Reply
:iconvicente831:
Vicente831 Featured By Owner May 1, 2014
Loving the Gilda Design
Reply
:iconcobaltglow:
CobaltGlow Featured By Owner Apr 30, 2014  Student General Artist
Fetishes are weird.
So are giant animal costumes.
Reply
:iconhappybunns:
Happybunns Featured By Owner May 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
Especially when one is already an anthro...
Reply
:iconsiarnaq21:
Siarnaq21 Featured By Owner Apr 30, 2014  Hobbyist General Artist
Actually, dragons are famous for the ability to breed with any living thing.  Most hybrid creatures, including griffons, originate from dragons mating with their base creatures hundreds of generations before.
Reply
:iconwilliamcll:
williamcll Featured By Owner Apr 30, 2014
Just where did you find this information?
Reply
:iconsiarnaq21:
Siarnaq21 Featured By Owner Apr 30, 2014  Hobbyist General Artist
Here and there. I used to be a bit of a mythology enthusiast.

Still am, I guess.
Reply
:iconwilliamcll:
williamcll Featured By Owner May 1, 2014
Ah
Reply
:iconkabhes:
kabhes Featured By Owner Apr 29, 2014
a cute winona 
Reply
:iconwierdgirlwhodraws:
wierdgirlwhodraws Featured By Owner Apr 29, 2014  Hobbyist General Artist
lol I can imagine both of these happening XD LOL
Reply
:icontigreanpony:
tigreanpony Featured By Owner Apr 29, 2014
Lol, that is funny.
Reply
:iconxolcm:
Xolcm Featured By Owner Apr 29, 2014
Luna looks so cute in the second panel
Reply
:iconmidnightterror1:
midnightterror1 Featured By Owner Apr 28, 2014
lol i missed these so much XD
Reply
:iconcharly343:
charly343 Featured By Owner Apr 28, 2014
lol
Reply
:iconsterngovair:
sterngovair Featured By Owner Apr 28, 2014
huh the last panel.....olord the r34
Reply
:iconcatluvr2:
catluvr2 Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist General Artist
SPIKE AND WINONA

That was funny.
Reply
:iconajr001:
AJR001 Featured By Owner Apr 28, 2014
The problems with inter-species relationships ladies and gentlemen. :XD: 
Reply
:iconsuperpotatohero1337:
Superpotatohero1337 Featured By Owner Apr 28, 2014
Big mac is into some kinky stuff. and winona too.
Reply
:icondejiko07:
DeJiKo07 Featured By Owner Apr 28, 2014
LOL! Awesome idea! :)
Reply
:icongraphiteheart:
GraphiteHeart Featured By Owner Apr 28, 2014  Student Traditional Artist
human Gilda is damn cute!
Reply
:iconzombie21943:
zombie21943 Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist General Artist
same here! ¿why isn't there any human gilda fanart??? 
Reply
:icongraphiteheart:
GraphiteHeart Featured By Owner Apr 28, 2014  Student Traditional Artist
tis a crime!
… we should probably get on that….
Reply
:icondreadthehedgehog:
DreadtheHedgehog Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
You'd call a punk-furry griffon cute? Because Peter Griffin is already unattractive, and being a furry certainly ain't gonna help.
Reply
:icongraphiteheart:
GraphiteHeart Featured By Owner Apr 28, 2014  Student Traditional Artist
there are so many things wrong in this comment i don't even know where to start.
please go away
Reply
:iconkujiiro:
Kujiiro Featured By Owner Apr 28, 2014
Oooohhh, it's two comics. Took me a bit to get that lol.
Reply
:iconzaiali:
zaiali Featured By Owner Apr 28, 2014
I keep on forgetting that I have to read your comics from top to bottom. 
Reply
:iconswiftestshadow:
SwiftestShadow Featured By Owner Apr 28, 2014
Funnily enough, I believe by mythology, dragons can in fact breed with anything.
Reply
:iconmugenseiryuu:
MugenSeiRyuu Featured By Owner May 2, 2014
Pretty much. Griffons can also breed with horses, despite usually eating them.
Reply
:iconchaoticnote:
ChaoticNote Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist Writer
There's an actual cat-dragon hybrid in mythology I believe.
Reply
:icondarthshadow25:
darthshadow25 Featured By Owner Apr 28, 2014
Is that Cherilee in a fancy pants costume? I approve.
Reply
:iconpasu-chan:
Pasu-chan Featured By Owner Apr 28, 2014  Student General Artist
^^ I did the same mistake, this is Smarty Pants. But yeah I approve too
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 800 × 1110




Details

Submitted on
April 27, 2014
Image Size
426 KB
Resolution
800×1110
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
45,137 (9 today)
Favourites
1,267 (who?)
Comments
134
Downloads
337
×